BLOG ROKU 2013 ETAP DRUGI

21:19 Dorothy's Factory 4 Comments


Kochani ♥

Właśnie rozpoczął się II etap konkursu BLOG ROKU 2013, który zakończy się 6 lutego o godzinie 12:00. Teraz wszystko zależy od Was ;)

Jeśli podoba Wam się nasza twórczość, prosimy oddajcie głos na nasz blog wysyłając SMS o treści J00432 (po literce J są dwa zera; pamiętajcie także, aby nie wstawiać w treści SMS-a spacji) na numer 7122.

Blogi, które zbiorą najwięcej głosów zostaną poddane ocenie JURY ( w naszej kategorii TWÓRCZOŚĆ ARTYSTYCZNA jest to Tatiana Okupnik). 
Koszt SMS-a wynosi 1,23 zł. 
Dochód z SMS-ów zostanie przekazany Łódzkiej Fundacji Gajusz, która prowadzi hospicjum dla dzieci osieroconych.

Bardzo dziękujemy za każdy oddany głos na nasz blog oraz za wsparcie hospicjum.

-Dorota i Pamela

4 komentarze:

  1. Jestem fanka Waszych wyuzdanych lal , sa wspaniale . Ale nie wiem , jak mam zagłosowac z Holandii ? Byc moze inne osoby nie mieszkajace w Polsce tez nie wiedza ... Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje lale mają już swoich fanów, super!
      Niestety nie wiem jak to działa z zagranicy :(
      Pozdrawiam gorąco - Dorota:)

      Usuń
    2. Ja tez niestety nie mam jak zaglosowac, ale mocno trzymam kciuki....
      Tez jestem fanka Waszych lal i pomyslow... Buziaczki Dziewczyny, jestescie niesamowite ♥

      Usuń
    3. Dzięki za takie słowa:)
      One nas uskrzydlają:)))
      Pozdrowionka:)

      Usuń