♥ Romantic Sophie ♥

12:17 Dorothy's Factory 18 Comments


Witam wszystkich serdecznie :)

Dzisiaj kolejny anioł "siedzący". 
Spodobały mi się lalki w pozycji siedzącej, więc ich trochę "naprodukowałam" :)
Sophie to niezwykle romantyczna osóbka. Uwielbia kolacje przy świecach, czerwone róże i godzinami może słuchać sentymentalnej muzyki. 
Sophie ma ręcznie malowaną twarz; ruchome stawy (większość) oraz "chwytne" paluszki dłoni ;)
Anioł w pozycji siedzącej ma około 40 cm. 
Sophie jest już zarezerwowana. 
Jeśli chciałabyś zamówić takiego samego anioła lub podobnego - nie wahaj się - pisz śmiało! :)

♥♥♥

Chciałyśmy serdecznie przywitać nowe obserwatorki naszego bloga :)
Cieszymy się dziewczyny, że nas regularnie odwiedzacie :)
Dziękujemy! :)

Ściskam mocno
-Dorota













18 komentarzy:

  1. Jej ona jes mega ! Strasznie mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Вот это фантазмя, БРАВО!!! Заглядывай ко мне в гости)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Большое спасибо,поздравляю :)

      Usuń
  3. Miss Sopjie is an angel very cute and charming! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite :o Znalazlam sie tutaj przez przypadek ale z tego co widze-zadomowie sie na dluzej :) Cudne,cudne...brak slow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)
      Dziękuję...i serdecznie witam:))

      Usuń
  5. są absolutnie cudowne! oryginalne i wyraziste. w każdej widać indywidualizm i charakter. tchnęłaś w nie życie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem oryginalności lalek, jedne z piękniejszych jakie do tej pory widziałam. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem waszych lalek! Są to niezwykłe! Taka przyjemność zbadać wszystkie szczegóły! Cieszymy się, stać się wyznawcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło:)
      Witamy serdecznie:)))

      Usuń